مليونير الانترنت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افضل بنك اليكتروني على الاطلاق

3 مشترك

Exclusive افضل بنك اليكتروني على الاطلاق

مُساهمة من طرف احمد بدوي الأحد أكتوبر 16, 2011 2:53 pm

بسم الله

افضل بنك اليكتروني على الاطلاق Alertpay يمكنك التعامل معه فى تحويل ارباحك من المواقع الربحية
كذلك يمكنك استلام اموالك من البنك بعدة طرق
التسجيل سهل جدا اضغط على الرابط التالى وسجل بياناتك بدقة:

https://www.alertpay.com/?6JTqql%2bQcJI4Lu9wlwsFKw%3d%3d

مستعد للاجابة على اى استفسار

شكرا لاطلاعك على المشاركة
احمد بدوي
احمد بدوي
عضو جديد
عضو جديد

Exclusive رد: افضل بنك اليكتروني على الاطلاق

مُساهمة من طرف Man123 الثلاثاء نوفمبر 08, 2011 1:19 am

لو سمحت اذا انا من الاسكندرية بمصر انا لسه مبتدئ فى الموضوع ده اذا طلبت من البنك alert pay انه يرسل لى الفلوس على عنوانى بشيك اصرفه ازاى وهل هيبقى عليه رسوم ؟ رجاء الرد سريعا وكيفية تفعيل حسابى مع البنك ؟
Man123
Man123
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء نوفمبر 08, 2011 6:23 pm

اولا شكرا على سؤالك

بنك اليرتباى فى طريقة سهلة جدا لتحويل الاموال وهى " الكريدت كارد" credit card

تروح اى فرع من فروع بنك "كريدى اجريكول" القريب منك وبتطلب انك تعمل كريدت كارد مجانية مش بتدفع اى فلوس عشان تعملها .. بياخد منك صورة البطاقة بس وبتستلم الكارد بعد كام يوم حسب ما هيقولك البنك
المهم بعد ما تعمل الكريدت كارد دى لازم تربطها بحسابك على اليرتباى والطريقة سهله جدا .. موجود فى اليرتباى فى تفعيل الحساب عن طريق الكريدت كارد .. هيطلب منك رقمها وبياناتك وتبقا كدة الكريدت كارد اتربطت ببنك اليرتباى وممكن فى الحالة دى تحول اى فلوس من اليرتباى على الكريدت كارد وتستلم فلوسك من بنك كريدى اجريكول بعدها او تستخدم الكريدت كارد فى شراء اى حاجة انتا عاوزها

متقولش فى بنك كريدى اجريكول انك عاوز تعمل الكريدت كارد عشان تحول فلوس من الانترنت .. لانهم ميعرفوش اى معلومات عن الموضوع دا ... كل اللى هتعمله انك تقول عاوز اعمل كريدت كارد مجانية .. وهى فقط موجودة فى بنك كريدى اجريكول وبس

لو استلمت الكريدت كارد ومش عارف تربطها بحسابك على اليرتباى ,, من فضلك اكتب تانى لادارة المنتدى واحنا هنساعدك بالتفصيل ..

بالتوفيق فى الربح من الانترنت

ادارة المنتدى,,
Admin
Admin
Admin

بيانات العضو
بيانات العضو: 0

https://1milion.forumegypt.net

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء نوفمبر 08, 2011 6:34 pm

ملحوظة هامة جدااا

لمعرفة شرح التسجيل فى بنك اليرتباى " بالصور" وكيفية تفعيل الحساب اذهب للرابط التالى
شــــــرح بنك اليرتباى بالصور

اذا كنت اكملت جميع الخطوات الموجودة فى هذا الرابط فحسابك الان على اليرتاباى جاهز ومفعل .. و تحتاج فقط الى ربط الحساب بالكريدت كارد لما تستلمها ... ولو مش هتعمل كريدت كارد ممكن تحول فلوسك على اليرتباى عادى جدا ولكن مش هتقد تستلمها فى ايدك الا لما تعمل كريدت كارد او عن طريق الشيك

استلام الفلوس عن طريق الشيك بيبقا فى رسوم وممكن الشيك يتاخر فى الوصول ... انصحك بعمل كريدت كارد .. بس اعملها لما يكون حسابك على اليرتباى فيه فلوس وانتا عاوز تسحبها

والله الموفق

ادارة المنتدى ,,
Admin
Admin
Admin

بيانات العضو
بيانات العضو: 0

https://1milion.forumegypt.net